De tentoonstelling toont gemeentehuizen van Beverwijk door de jaren heen in oude prenten, foto’s documenten en ontwerptekeningen.
De uitgewerkte plannen voor de nieuwbouw geven de bezoeker een blik op de toekomst.

stadhuis_01_250 stadhuis_02_250

De tentoonstelling is een samenwerkingsverband tussen gemeente Beverwijk en Museum Kennemerland,
ter gelegenheid van de nieuwbouw van het Stadhuis voor Beverwijk.

stadhuis_03_250 stadhuis_04_250

Miep de Wildt-van Overmeeren bestuurslid van het museum heet de gasten van harte welkom tijdens de opening van de tentoonstelling “Gebouwen om van te houden”, een nieuw Stadhuis voor Beverwijk.

Gemeentevoorlichter Floris Roos in gesprek met Riny Conijn, voorzitter van het museum.
Floris Roos leverde de nodige informatie en materialen over het huidige, verouderde stadskantoor en het nieuwe stadhuis.

stadhuis_05_250 stadhuis_06_250