Radio Beverwijk in het Museum Kennemerland en
2e rondleiding door Piet Vos, 9 februari

Afgelopen weekend heeft het Museum Kennemerland Radio Beverwijk op visite gehad voor een live uitzending van ‘Kijk Op De Wijk’.

25-jan-Live_radio-uitzending_MKVele onderwerpen zijn aangesneden, zoals het Rondje Cultuur dat is gekort, Educatie dat hoog op het lijstje van het Museum staat, de nieuwe tentoonstelling Razzia 1944 die vanaf half april van start gaat en de lancering van de nieuwe Website: www.museumkennemerland.nl

De website die door Kees Koopman en Marga Klous tot stand is gekomen, geeft een nog beter beeld van alles wat er in het Museum omgaat en welke tentoonstellingen op dit moment zijn te bezichtigen.

Daarnaast gaat, kunstenaar en goede vriend van Jan van der Schoor, Piet Vos een tweede rondleiding in het Museum verzorgen. Aankomende zondag, 9 februari vanaf 14.00uur zal Piet Vos de details van de kunstwerken van Jan aan het licht brengen. Het is nog mogelijk om aan de rondleiding deel te nemen.

Mail naar E: mk@museumkennemerland.nl en meld u aan! De rondleiding kost € 6,- Dit bedrag is inclusief toegang tot het Museum.

Volledig persbericht van 27 jan.: PERSBERICHT_JanvdSchoor_Rondleiding2